Ось і завершився навчальний рік, а нам, учителям, потрібно працювати й надалі. Планувати роботу на новий 2018\2019 навчальний рік, враховуючи новий стандарт та усі нововведення в освіті. Протягом п'яти років колектив працював над використанням інноваційних технологій у навчальному та виховному процесі. Реалізація єдиної науково-методичної проблеми – центральна ланка в науково-методичній роботі навчального закладу. Етапи здійснення цієї роботи в методичних джерелах визначені по-різному. Поділ процесу роботи над науково-методичною проблемою передбачає чотири основних етапи: а) діагностичний; б) теоретичний; в) практичний; г) узагальнюючий. От і ми розпочали свою діяльність саме із діагностичного етапу, тобто провела нетрадиційну педагогічну раду, де учителі мали змогу самостійно у групі творити і обрати нову єдину науково-методичну проблему, яка продовжуватиме роботу колективу удосконалювати набуті навички з використання інноваційних технологій та впроваджувати нові вимоги щодо праці учителя. Щиро вдячні усім за плідну працю.
Сторінки
- Головна сторінка
- Обдаровані діти
- Позаурочна робота
- Літопис дат
- Методична сторінка
- Мої презентації
- Для вчителів
- Фотомить
- Для батьків
- Для учнів
- Шкільний кінозал
- Не бійтеся заглядати у словник
- Мовний бар запрошує.
- Інтерактивні вправи
- Буктрейлер? Буктрейлер...Буктрейлер!!!
- Мовні цікавинки з усього світу.
- Електронні бібліотеки
- 6 клас.Українська мова.Контрольні.
- Відео та презентації
- Троxи гумору
- 6 клас. Українська література. Контрольні.
- 7 клас. Українська мова.Контрольні.
- 7 клас. Українська література. Контрольні.
- Управлінська діяльність керівника школи
- Мої публікації.
- КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ.
- Інтернет - учителю-предметнику.
Немає коментарів:
Дописати коментар