неділю, 27 травня 2018 р.

Нетрадиційна педагогічна рада.

Ось і завершився навчальний рік, а нам, учителям, потрібно працювати й надалі. Планувати роботу на новий 2018\2019 навчальний рік, враховуючи новий стандарт та усі нововведення в освіті. Протягом п'яти років колектив працював над використанням інноваційних технологій у навчальному та виховному процесі. Реалізація єдиної науково-методичної проблеми – центральна ланка в науково-методичній роботі навчального закладу. Етапи здійснення цієї роботи в методичних джерелах визначені по-різному. Поділ процесу роботи над науково-методичною проблемою передбачає чотири основних етапи: а) діагностичний; б) теоретичний; в) практичний; г) узагальнюючий. От і ми розпочали свою діяльність саме із діагностичного етапу, тобто провела нетрадиційну педагогічну раду, де учителі мали змогу самостійно у групі творити і обрати нову єдину науково-методичну проблему, яка продовжуватиме роботу колективу удосконалювати набуті навички з використання інноваційних технологій та впроваджувати нові вимоги щодо праці учителя. Щиро вдячні усім за плідну працю.









Немає коментарів:

Дописати коментар